PIEŠTI GALIMA VISAIP

2019 01 07- 01 11

Skirtingų sričių specialistai išskiria skirtingus gebėjimus, kurie lavinami piešiant ir užsiimant apskritai menine veikla. Ugdymo srities atstovai pabrėžia smulkiosios motorikos, kuri susijusi su kalbiniais įgūdžiais, problemų sprendimo, sprendimų priėmimo gebėjimų lavinimą. Pastarieji įgūdžiai yra tiesiog būtini skaičiuojant, rašant ir apskritai mokantis. Jei kalbėtume su psichologais, meninę veiklą jie įvardintų kaip būdą ir priemonę atsiskleisti vidiniam vaiko pasauliui.

Piešti galima visaip. Tai ir piešimo, ir tapymo, ir smagių teplionių su dažais erdvė. Viskas, tiesą sakant, ir prasidėjo nuo mūsų noro pasižiūrėti, kiek skirtingų metodų ir priemonių galima panaudoti piešimui kartu su vaikais. Tačiau esam išbandę ne tiek jau ir daug. O idėjų, kaip visada, galima rasti begales.

Taigi šio pirmadienio sąrašas apie tai, kaip kitaip galime piešti.

Piešimas ant sniego. Pirmiausia tyrinėjome aptarinėjo žiemos reiškinius, sniego tirpimo greitį ir žiemiškus rūbus. Koks šiandien sniegas? Baltas, šaltas, purus, lengvas, lipnus, susmegęs, sutežęs… Tik aktyviai ir įvairiai išbandydami įsitikinome koks yra sniegas. Piešimo priemonės labai paprastos, bet pats procesas neparastai įdomus, sniegas (kai jo yra lauke, o kai nėra, galima dažyti šaldytą ledą); dažai; dar gali būti naudojamos formelės, įvairūs teptukai, pipetė. Bet labiausiai tinka piršteliai (duoda naujų pojūčių). Vaikučiams labai patiko šis netradicinis tapymo būdas, todėl darbai pralenkė lūkesčius.

Antradienis. Piešimas. Aukštyn kojom. Naujos kartos molbertas paruoštas. Mokėti išnaudoti tai, kas yra darželyje, irgi menas. Juolab, kai reikia tik stalo ar kėdės ir maistinės plėvelės. Taigi, verčiam stalą aukštyn kojom, apsukame plėvele ir viskas!

Trečiadienis. Piešimas ant folijos, tai šis tas!  Didelį įspūdį paliko ant folijos papiltas natūralus jogurtas, kurį jie galėjo ir laižyti ir peckioti, o peckiojimas – be galo malonus, nes lengvai slysta, palieka gražias žymes, spindi!

Ketvirtadienis. Vienas iš būdų sujungti naujausias informacines technologijas ir ugdymo procesą  – panaudoti interaktyvią lentą. Interaktyvios lentos pagalba piešimo  pamokėlė buvo  pravesta vaizdžiai, įdomiai, „interaktyviai“, patraukliai bei motyvuotai įtraukiant ugdytinius į piešimo procesą. Juk tokių užsiėmimų metu vaikai noriai patys veikia: atlieka įvairius veiksmus ekrane (braižo, rašo, piešia).

Penktadienis. Piešimas ant burbulinės plėvelės, anspaudų darymas iš burbulinės plėvelės.

KAI VAIKAI PAJUNTA, JOG GALI LAISVAI DARYTI KAŽKĄ NEĮPRASTO, JŲ RAGINTI NEREIKIA. PABANDYKITE.

 

 

„Kiškiukų“ grupės mokytojos

« Grįžti atgal
SERP, Keyword Rank, RSS, RSS FEED,