EMOCINIO INTELEKTO UGDYMO PROJEKTAS „EMOCIJŲ MEDIS“ PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO GRUPĖJE „SPALVIUKAI“

               Kiekvieną dieną mus lydi įvairios emocijos. „Kalbėti apie jausmus – svarbiau negu išmokti skaityti.“  (autorius nežinomas) Jausmus pažinti dažnai būna sunku ir suaugusiesiems, ką jau kalbėti apie vaikus.

               Š. m. vasario 8-12 dienomis priešmokyklinio ugdymo grupėje „Spalviukai“ įgyvendinome trumpalaikį emocinio intelekto ugdymo projektą „Emocijų medis“, kurio tikslas – mokyti vaikus išreikšti savo bei atpažinti draugų emocijas. Vaikai išsiaiškino,  kad emocijos gali būti  „malonios“ ir „nemalonios“, kad žmogus gali būti įvairios nuotaikos: linksmas, supykęs, liūdnas, susimąstęs, nustebęs, laimingas, išsigandęs, mylintis… Ugdytiniai analizavo įvairias bendravimo situacijas, dalinosi savo asmeninėmis patirtimis apie tai kas juos pralinksmino, nuliūdino, išgąsdino, supykdė, atliko įvairius pratimus, kad  emocijos nesikauptų jų širdutėse. Vaikai piešė „emociukus“, mokėsi suprasti draugą, užjausti, pasigaminti „miltinuką“, kuris padėtų nusiraminti supykus ar jaučiant įtampą, stresuojant. Taip pat vaikai gamino „emocijų medį“, kuriame stengėsi pavaizduoti dažniausiai juos aplankančias emocijas.

              Projekto metu vaikai įgijo naujų žinių apie jausmus ir emocijas, išmoko atpažinti ir įvardyti jausmus bei įgijo pozityvaus bendravimo įgūdžių.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PU mokytojos A. Žaliauskienė, D. Donauskienė

« Grįžti atgal
SERP, Keyword Rank, RSS, RSS FEED,